? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 2 August 2009

fcking u biatch .

oke , ths mornng i got a msg tht writen by someone who i dont know who she is . so she said like this .
biatch; hey! dont u ever thnk tht u are howt nurul amira. dont u thnk u are hot nigga.
me; hello weirdo, i nvr thnk tht im a hotties! damn.who are u bitch, eja nama ak punn kaw tatau! dont u thnk u know me.
biatch; yeahh, i donno u . eleh minah , setakat kwn dgn chika nak bajet gangster. fuck off r! one more. mind urown bf tkyah nk busy2 dgn bf lain. eh jap, betina mcm ko ni ade bf ke.
me; he he hello? bila mase ak kwn dgn chika? n one mre sejak ble ak rpt dgn mane2 bdk laky?jwb dulu soalan ak. TA BERANY KUTUK DPNDPN KEA?
biatch; alorh cian. gagap pula die.hey ko ny dah la budak kecik takyah nk byk tanye la. bising lak. sangap sgt ke nk jmpe.
me; helo, gaye kaw tules msg ny looks likeu are the bitch not me. damn shit, ape masalah kaw tetibe na ckp ak mcm2 ny ?? ape ak da buat kat kaw ha?
biatch; r u shitting me rite now? huh! wuteva la. i dun have time 4 this.chow :-O
me; haha, bodoh gle kaw ny.sape yg strt dulu!bongok!bkn ak yg tarek spende kaw smpai londeh.u strt it , then u speechless the u saychow.hahaha, u mke me luagh a lot la macek.
biatch: ko ny desprate sgt ke nak gaduh. dah cukup besar ke? dah lps pmr ke? adui, dari ayt ko ni an mcm budak hitam je. haha! hitam !
me; gotcha, i knw who u are. hahaaha, busted.
biatch; juz shut the fuck up la. u dun noe me. but im sure u noe who's my father. cuz he is someone in politician loser! out!
me; haha, da busted tu ngaku jea laa. daa laa wey,kaw lagy besa kann. please be matured siked. u wnt to mke a shout just wth a 14 grl? u mst be ashamed wth urself.
biatch; haha, fcking major loser.
me; setakat tiru ayt from movie. just sty away from me cause i jst wnna stndng here wtchng u guys got blows.
biatch; ak takde mud la.
who cre's bout ur mood. go loser. make a shout wth smbdy else. cause im not a grl who's jst stdng shle my fce strng on ur shoes.
biatch; sory lte.. da kulit ko kaler cam keling mmg pyh nk amek berat kn?
this part not sent to her cause im lost my credits .
mia; keling? hello? tau beza kea manusia? kulit kaw pulak mcm taek kuceng kaw? kate kaw out of this shout but u keep rplying my msg.fyi, ak ta mghrp kaw rep. n please laa, stakat na kutok ciptaan ALLAH kaw ta belaja agama kea?kaw tau kea ape tuu DOSA?!
p\s; who knw this num please tell me ok . n mybe she my ......... . fcking u laa.
0176360708
babai laa dea ny .
ta berani na gaduh dpn2 kea?
msg ape brg wey ?

0 comments: